3 oktober - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Chris en Fiona Neut - WaarBenJij.nu 3 oktober - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Chris en Fiona Neut - WaarBenJij.nu

3 oktober

Door: Fiona

Blijf op de hoogte en volg Chris en Fiona

03 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Miami Beach

Onze eerste echte vakantiedag! Tja en wat doe je dan? Juist, inkopen! Dus op naar de dichtstbijzijnde Walmart voor luiers ed, maar natuurlijk ook om heerlijk te struinen door de eindeloze paden... Anne kijkt haar ogen uit in de winkel (En mama ook hihi)! Wat een moois allemaal! Met een volle kar, inclusief pop voor Anne (waar ze helemaal weg van is) verlaten we de winkel. Even terug naar de kamer zodat Anne kan slapen dan maar.

Daarna besluiten we naar Miami Beach te gaan en dan vooral naar het Art Deco district bij South Beach. Daar aangekomen blijkt een deel van de boulevard afgezet door politie... We zien zelfs een echte CSI bus! Wanneer zouden de acteurs om de hoek komen ;-) ? Wat een prachtige panden staan hier langs de kust zeg! We kijken onze ogen uit. En we hebben ook veel bekijks, want echt iedereen bewondert Anne! De ohhh's, ahhhh's en 'look af that cutie' vliegen ons om de oren. Glunderend van trots lopen we achter de kinderwagen :)

Uiteraard zijn we ook even het strand op geweest, en wat is dat groot en wit zeg! Strand zover je kan kijken, en verbazingwekkend rustig! Inmiddels is het tijd om wat te eten, dus we besluiten bij eenItaliaan op de veranda te gaan zitten. Net als we onze heerlijke pizza ophebben en naar de auto terug willen...barst er een enorme onweersbui los! Wat een geweld! Wijselijk besluiten we te blijven zitten tot het minder wordt... Anne vindt het onweer prachtig, maar schrikt wel van de paar hele harde klappen (maar daar schrok iedereen van!). De bediening loopt met z'n tweeën onder een grote paraplu heen en weer, en het is eigenlijk heel leuk om te zien. Als de bui bijna voorbij is vertrekken we. Gelukkig hebben we slippers aan, want er zijn plassen van 10 cm diep her en der! Ik voel me dan ook net een (verregende) Assepoester als ik mijn slipper even verlies! Gelukkig heeft prins Chris m snel weer aan m'n voet gedaan ;)

Zo plots als de bui kwam opzetten is ie ook weer voorbij. Onderweg naar t hotel maak ik de mooiste foto's met grote plassen en schitterende luchten!