5 oktober - Reisverslag uit Key West, Verenigde Staten van Chris en Fiona Neut - WaarBenJij.nu 5 oktober - Reisverslag uit Key West, Verenigde Staten van Chris en Fiona Neut - WaarBenJij.nu

5 oktober

Door: Fiona

Blijf op de hoogte en volg Chris en Fiona

05 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Key West

Ons hotel hier in Key West ligt aan de oceaan, dus vanmorgen op tijd er uit om even naar de zonsopkomst te kijken. Prachtig! Daarna heerlijk ontbijten in het hotel. Omdat het al zo warm was besloten we even te gaan zwemmen in het prachtige zwembad hier. Anne vond het ook heerlijk!

Daarna op naar het meest zuidelijke punt van de VS. Daar aangekomen bleek iedereen in de rij te staan om met de boei op de foto te gaan... Nou dat hebben wij dus niet gedaan! Even snel foto's gemaakt en toen door naar Duval Street. Heerlijk door het stadje gewandeld. Wat is het hier leuk! Bij het Hardrock Café nog even wat gedronken en toen weer op weg naar de auto, terug naar Miami.

Het was weer een lange rit, en Anne was het een beetje zat. We besloten gauw naar ons motel voor de nacht te gaan, Motel 6. Daar aangekomen...bleek dat ze geen babybedjes hebben!! Ja, zegt het meisje achter de balie, ik weet niet of ze jullie geïnformeerd hebben... Maar wij hebben geen babybedjes... Nou nee dus! We vragen er niet voor niks specifiek om... Als we het hadden geweten hadden we wel iets anders geboekt!! Echt schandalig.... Sta je dan met een doodop kind... Ze was gelukkig wel vriendelijk en wilde onze reservering kosteloos annuleren. Tja, maar dan? Vlakbij zat ook een La Quinta, dus even online reservering gemaakt en daar maar heen.... Supervriendelijke jongen die veel moeite voor ons deed, gelukkig hadden ze hier wel een bedje! En als bonus: gratis WiFi en gratis ontbijt!

Morgen door naar de Everglades :-)