7 en 8 oktober - Reisverslag uit Fort Myers, Verenigde Staten van Chris en Fiona Neut - WaarBenJij.nu 7 en 8 oktober - Reisverslag uit Fort Myers, Verenigde Staten van Chris en Fiona Neut - WaarBenJij.nu

7 en 8 oktober

Door: Fiona

Blijf op de hoogte en volg Chris en Fiona

08 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Fort Myers

Dag 6 - 7 oktober
We vertrekken weer uit Naples vandaag, maar voordat we gaan rijden we nog even naar de pier. Op de pier is het redelijk druk, vol met vissers! Vanaf de pier zien we duizenden visjes zwemmen, en zelfs twee roggen! Ook zit er een roofvogel heerlijk een visje te eten haha.

Omdat mijn iPad mini gister kuren kreeg rijden we naar de Apple store hier in Naples. Gelukkig kunnen ze het probleem daar verhelpen. Natuurlijk bekijken we er ook de iPhone 6... Mooi hoor! Ik vraag nog even wat extra info, stof tot nadenken... Als we naar de auto lopen voelen we een paar spetters...en twee tellen later komt het met bakken uit de lucht! Snel de auto in, maar we zijn al doorweekt! Haha, heerlijk verkoelend! De temperatuur daalt van 94 naar 68 in tien minuten!

We rijden door naar Fort Myers. Aan de overkant van onze Inn zit een Marshalls... Dus maar even winkelen! Met een paar tasjes rijker naar buiten. Alleen nog even naar Walmart voor een lekkere salade en dan naar de Inn.

Dag 7 - 8 oktober
We besluiten vanmorgen Fort Myers in te gaan. Het 'historische' centrum schijnt heel leuk te zijn, dus daar gaan we heen. Daar aangekomen lijkt het wel een spookstad... NIEMAND te bekennen! Nou ja, het is ook pas 10 uur, dus misschien zijn we wat vroeg?

Omdat het vandaag een prachtige dag wordt, besluiten we naar Sanibel eiland te rijden voor de stranden. Maar eerst even een nieuwe tankini kopen voor mij bij een Swim Mart (ja zo heet het echt!). Het strand op Sanibel is te bereiken via een prachtig aangelegd pad. Voor je het strand op kan, moet je eerst via een bruggetje de rivier over, heel bijzonder! In de rivier zitten grote springende vissen :)

We blijven heerlijk een paar uur op het strand. Anne kijkt haar ogen uit, ook het zwemmen vindt ze heerlijk :-D

Later bij de Inn nog even het zwembad in, hihi! We eten bij Mel's Diner, een heerlijk ouderwetse diner! Anne krijgt wat Mac n Cheese, maar heeft liever frietjes ;-) de bleekselderij vindt ze gelukkig wel heel lekker!