4 oktober - Reisverslag uit Key West, Verenigde Staten van Chris en Fiona Neut - WaarBenJij.nu 4 oktober - Reisverslag uit Key West, Verenigde Staten van Chris en Fiona Neut - WaarBenJij.nu

4 oktober

Blijf op de hoogte en volg Chris en Fiona

04 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Key West

Vandaag gaan we een eind rijden naar Key West. Omdat Anne d'r autostoel vrij breed is besluiten we naar Target te gaan voor een hoofdsteuntje en nog wat dingen. Vlakbij Miami Beach zit er een dus daar gaan we heen (later blijken er op de weg naar Key West nog zeker 3 andere Targets te zitten :-S). Al gauw hebben we alles wat we nodig hebben en kunnen we op weg om de eilandjes te ontdekken!

Onze verwachtingen zijn hoog, want de Keys schijnen heel erg leuk en mooi te zijn. Ook de weg naar Key West met 42 bruggen belooft wat... Helaas valt het nogal tegen. De oceaan zie je nauwelijks op de route en de bruggen zijn gewoon betonplaten... Af en toe heb je mooi uitzicht over zee. Ook komen we Anne's Beach tegen hihi, dat is wel leuk.

Uiteindelijk komen we aan in Key West...en dat overtreft al onze verwachtingen!! Wat is het hier leuk zeg! Prachtige oude panden, schitterende stranden, en uitzicht op elke hoek! Ons hotel ligt direct aan zee, en vanuit onze kamer hebben we dan ook prachtig uitzicht. Vliegtuigen landen in de achtertuin, wat heel gaaf is, maar ook best eng...!

We genieten van een heerlijke maaltijd op de Sunset Pier, waar we zoals de naam al doet vermoeden, naar de zonsondergang kijken. Afsluiten met een stukje echte Key Lime Pie en dan weer terug naar het motel. Morgen heerlijk dit eiland wat verkennen!