Foto's - Reisverslag uit Sydney, Australië van Chris en Fiona Neut - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit Sydney, Australië van Chris en Fiona Neut - WaarBenJij.nu

Foto's

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Chris en Fiona

25 December 2009 | Australië, Sydney

Ok, na veel gepruts blijkt dat we hier maar 10 foto's gratis op kunnen zetten... dus de foto's staan nu op Picasa! Als je ze wil zien, ga dan naar:

• 25 December 2009 - 10:14

Reinco:

Wat een leuke foto's. En wat een leuke reis. Maak ook eens een foto van het binnenste van jullie camper.

• 25 December 2009 - 11:04

Mandy:

Hé joh, ik ken wat van die plekjes! :D

Leuke foto's, poser koala is favoriet. ;)

• 25 December 2009 - 11:54

Jan:

Mooie foto's, leuke termietenflats en fraaie Siemenslocomotieven, net nieuw uit Duitsland. Je camper ziet er leuk uit, zit het goed en rijden jullie evenveel?

• 25 December 2009 - 13:36

Peter:

Leuk dat we nou plaatjes kunnen kijken.
    Je had het er al eerder over, "kolentrein", maar dat is helemaal geen kolentrein, 't is een elektrische trein.

Take care, enjoy, have fun - P

• 25 December 2009 - 13:41

Peter:

O ja, de meeste goeroes kunnen niet zo veel, maar kan-goeroe, vertel eens?

• 26 December 2009 - 00:23

Audrey:

hihi wat een leuke foto's van jullie! dacht eerlijk gezegd dat ik jaloers zou zijn, maar aan jullie zwetende lijven te zien ben ik toch maar blij dat ik hier in een mooi winter wonderland zit! heb trouwens net met joren geboekt voor disneyland dus ik kan eigenlijk niet blijer! hoop dat jullie een super kerst hebben gehad, wij in ieder geval wel; de uitkijk was erg leuk en gezellig!

xoxo

• 26 December 2009 - 06:59

Jan:

Een goeroe kan geld kloppen, daarom zal de australische variant waarschijnlijk van de grote poten hebben.

Vraag me af wat de garoo eigenlijk kan. Kunnen er meer van op de picasa site? Bij meervoud kunnengaroo, kansgaroo? Nou ja, maakt niet uit ben gewoon nieuwsgierig naar meer leuke foto's, ook van treinen en trams.

• 27 December 2009 - 08:01

Sandra:

Leuk om te lezen hoe het gaat met jullie Down Under! Doe de familie de groeten vanuit Lisse! En ja.... ben je weg, hebben wij een witte kerst :-)

• 29 December 2009 - 17:41

Daphne En Rick:

Hallo lieve schatjes,
    We hebben genoten van jullie prachtige foto's en krijgen weer kriebels om naar dat mooie Oz te gaan. Hoe hebben jullie de kerstdagen doorgebracht? We kijken uit naar jullie volgende bericht.
    Veel liefs en sneeuwgroetjes,
    Daphne en Rick
    xxx

• 30 December 2009 - 08:27

Peter:

Kan-garoo slaat er natuurlijk op dat je ze kunt gaar maken en in een blikje te koop kunt aanbieden. Doet me denken aan Zuidfranse verenigingen zoals "Les Amis de Taureaux" (waar men bijeenkwam en hele stieren aan het spit deed - fijne vrienden). Dus kan-garoo is eigenlijk ozzies voor ingeblikt bush meat.

Alle gekheid aan het spit - 5 dagen geen post - jullie zitten nu tussen echte mensen en laten het virtuele maar even zitten tot na het grote vuurwerk?

Take care, enjoy, have fun - P

• 30 December 2009 - 18:01

De Wallies :

heeey :D
    hoe is het daar ? hier is het vreselijk koud enzo moet je echt niet hebben we hebben al jullie foto's bekeken samen met opa & oma vd Glip echt leuk :) maar nog veel plezier :D
    en alvast een fijne jaarwisseling

groetjes van ons allemaal xjes

• 30 December 2009 - 19:52

Peter:

Trouwens, leuke foto's. 't Vogeltje "kookaburra (lachvogel; Dacelo gigas / novaguinaeae )" (met dank aan ven deeluh) is wel te herkennen - was 't een hard gelach? Die leuke springende hagedis, heb je daarvan gezien dat die net een of ander insect heeft gevangen en nog in z'n bek heeft? De varaan, heb je die in het wild "geschoten"?