Brisbane - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Chris en Fiona Neut - WaarBenJij.nu Brisbane - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Chris en Fiona Neut - WaarBenJij.nu

Brisbane

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Chris en Fiona

25 December 2009 | Australië, Brisbane

Merry Christmas everyone!!

23 december

Vandaag van Rockhampton naar Brisbane gereden. Eindelijk een echte stad!! Brisbane is behoorlijk groot maar wel erg leuk. Na wat gezoek een camping gevonden....super luxe! Splinternieuw en luxe... Ons campertje viel wat weg naast de enorme caravans die ze daar hadden....Echt hele vrachtwagens gewoon!!

24 december

We reden om 8.00 uur vanmorgen op de snelweg langs een thermometer...die 37 graden aangaf!! HEET!! En onze eerste Kookabura in t wild gezien vlak voor we bij het Koala Sanctuary kwamen!

KOALA's :D:D:D en KANGOEROES :D:D:D

Vandaag naar Lone Pine Koala Sanctuary geweest! We waren de eerste gasten in het park! Gelijk doorgelopen naar de kangoeroes... wat een hoop! We waren er net toen het flink begon te regenen, dus maar even gaan schuilen in een prieeltje. Dat vonden de kangoeroes ook wel een goed idee! Dus voor 10 minuten geschuild samen met een stuk of 10 kangoeroes, echt heel cool! Ook een hoop andere dieren gezien vandaag: krokodillen, wombats, kookabura's en veel andere vogels, tasmanian devils, etc. En natuurlijk heeeeeeeeeel veel koala's!! Inclusief een baby koalaatje, echt zooooo schattig!! Samen met Chris op de foto met een Koala, zo lief!

Nu in Lismore bij Sue! Prachtige rit hiernaartoe! Het is kerstavond, best gek zo in de hitte, maar ook wel erg leuk! Little Nik is al best groot! Kruipt druk rond, staat al wat, en is heel schattig!

Lieve kerstgroetjes voor iedereen! En is het een witte kerst nu?? Stiekem zijn we daar wel een beetje jaloers op... maar jullie zijn vast ook jaloers op onze warme kerst ;)

• 25 December 2009 - 06:41

Jan:

Echt wel, hier dooit het en wordt wit modder, maar na dit weekend volgt meer sneeuw, groet de familie and have a jolly xmas down there. Het huis van Sue staat kennelijk nog niet op Google maps of is het de inrit met het karrewielhek?

• 25 December 2009 - 06:49

Jan:

O ja, wil nu wel een keer wat foto's van jullie zien

• 25 December 2009 - 08:44

René En Nicole:

Lieve jullie 2. Wat heerlijk. Geniet maar van elke minuut. Hier is het inderdaad een witte kerst. Vannacht en nu nog sneeuwt het en het blijft als een dikke witte deken liggen. Dat is alleen maar leuk als je lekker onder de kerstboom kan zitten. Maar onze arme gasten moeten van ver komen (Kortrijk, Eindhoven, Hoofddorp en Amsterdam) Dus voor hun zit er niks anders op dan de sneeuwbigfoots aan te doen en beginnen met lopen hahahahaha. Jullie fotootjes zijn heel erg mooi. Vooral die wandelende tak en dat konijn met knapzak is ook erg leuk. Leuk vriendje voor Bobby.

• 25 December 2009 - 10:01

Reinco:

Bibber, bibber. Het is hier een koude en witte Kerstmorgen. Na wat sneeuw begint het nu een beetje te regenen. En dan zie ik dat jullie 32 graden hebben. Het is niet eerlijk. Fijn dat jullie het zo goed hebben, het is jullie gegund. Het reisschema ligt volgens mij behoorlijk door de war. Jullie zitten nu 200km ten zuiden van Brisbane maar jullie zouden toch naar Fraser Island?? Ik zie wel wat er verder gebeurd. Geniet ze!

• 25 December 2009 - 10:57

Mandy:

Ondanks dat de dooi heeft ingezet is het toch nog wit... dus stiekem best wel een beetje een White Christmas. :)

Hoop dat de BBQ gezellig was. Kus voor iedereen. :)

• 26 December 2009 - 10:42

Laura Jong:

Hey hey,

Jaloers zijn we wel een beetje ja ;) Lekker hoor zo een warme kerst. Wat lijkt me dat mooi zeg, met die dieren schuilen ;) en ze natuurlijk zien enzo :)

Volgens mij genieten jullie er wel van zo te lezen.

Fijne kerst nog :)

X Laura

• 27 December 2009 - 11:30

Wallies:

Lieve Chris en Fi,
    We volgen jullie verhalen en foto's. Wat een prachtige reis! Hier alles oké, wel een beetje stil zonder jullie. Geniet maar, hebben jullie verdiend.

Groetjes,

Chiel, Pauline, Sjoerd, Franka