Dag 4 - 13 december - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Chris en Fiona Neut - WaarBenJij.nu Dag 4 - 13 december - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Chris en Fiona Neut - WaarBenJij.nu

Dag 4 - 13 december

Door: Fiona

Blijf op de hoogte en volg Chris en Fiona

13 December 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

We waren vanochtend al vroeg op. Na een heerlijke bagel gingen we op weg naar Macy's. Alles is daar helemaal in kerstsfeer! We hebben er een hele tijd rondgeslenterd en gekeken, maar eigenlijk maar weinig gekocht.

Na Macy's gingen we door naar Rockefeller. Het was er nu een stuk rustiger zo overdag. Nu konden we ook de schaatsplank goed zien. Aangezien het erg duur was besloten wij maar niet te gaan schaatsen... Dus liepen we over 5th Avenue richting Central Park. Onderweg nog even bij St. Patricks Cathedral geweest, erg mooi! Daarna verder gelopen en genoten van de prachtige etalages bij Tiffany's en Bergdorf. Bijna bij Central Park kwamen we bij een Apple winkel, een kubus helemaal van glas! Uiteraard moesten we daar ook even binnen kijken ;-) Ook nog even binnen geweest bij FAO Schwarz, een mooie speelgoedwinkel.

Oeps, we waren nog vergeten dat we cupcakes wilden halen bij Magnolia Bakery! En kantoor, dus maar weer teruggelopen voor een Red Velvet en een Vanilla Cupcake... Het was het waard!

Goed, genoeg gewinkeld voor vandaag, dus door! Naar de pier waar de Intrepid ligt. We zijn er niet op geweest, maar hebben hem wel bewonderd. Om vier uur vertrokken we met de Circle Line Cruises voor een rondvaart. Bij vertrek begon net de zonsondergang... WAUW! Het was echt zo waanzinnig mooi! Eerst de stad bij het licht van de ondergaande zon, en daarna de lichtjes in het donker... Heeeeeeeel gaaf!

Na de rondvaart gegeten bij Applebee's en nog even naar de Disney Store op Times Square geweest en nu weer terug in het hotel. Morgen een hele bijzondere dag, want dan zijn we 10 jaar samen!