Dag 5 - 14 december - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Chris en Fiona Neut - WaarBenJij.nu Dag 5 - 14 december - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Chris en Fiona Neut - WaarBenJij.nu

Dag 5 - 14 december

Door: Fiona

Blijf op de hoogte en volg Chris en Fiona

14 December 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Vandaag was een heel bijzondere dag voor ons. Vandaag zijn we tien jaar samen! Onvoorstelbaar! We hebben samen al zo veel meegemaakt, en nu zijn we ook alweer ruim een jaar getrouwd.

We begonnen vandaag met een korte wandeling vanaf het hotel naar het American Museum of Natural History. Daar aangekomen gingen we eerst naar een film kijken in het Hayden Planetarium, een soort Omniversum. Erg gaaf gedaan, en verteld door Whoopi Goldberg. Daarna begonnen we bij de Dinosaurussen. Echt gaaf al die skeletten! Daarna gingen we verder. Bijna zes uur lang hebben we het hele museum doorgelopen. Het was echt geweldig! Zeker één van de mooiste musea waar ik ooit ben geweest! Na het museum besloten we nog een wandeling te maken door Central Park, langs Bow Bridge, het beeld van Alice in Wonderland, en nog veel meer bekende plekjes (en met veel squirrels natuurlijk ;-)).

Om vijf uur waren we terug in het hotel, waar we ons even snel konden opfrissen en toen moesten we alweer door. Eerst gegeten op Times Square bij Planet Hollywood, en daarna... Naar Broadway! We hadden hele goede plaatsen in het Minskoff theater! Wauw! Wat een geweldige musical!!! De muziek was natuurlijk geweldig, en het verhaal ook, maar ook de aankleding!! Geweldige kostuums en decor! Giraffes, zebra's, olifanten en ga zo maar door!! Het was echt een hele bijzondere en fantastische avond!!

Al met al een drukke, vermoeiende, maar vooral bijzondere dag! Op naar de volgende 10 jaar!!

• 15 December 2011 - 05:45

Jan:

Daar drink ik voor jullie op!

• 15 December 2011 - 05:45

Jan:

Daar drink ik voor jullie op!

• 15 December 2011 - 19:24

Marco:

Hey gefeliciteerd met jullie lustrum!
    Geniet van de laatste dagen.

Marco Nienke en kleine smurf