Dag 3 - 12 december - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Chris en Fiona Neut - WaarBenJij.nu Dag 3 - 12 december - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Chris en Fiona Neut - WaarBenJij.nu

Dag 3 - 12 december

Door: Fiona

Blijf op de hoogte en volg Chris en Fiona

12 December 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

En dan is de maandag alweer voorbij... De tijd gaat veel te snel!! Vanochtend eerst een lekker Amerikaans ontbijt. Daarna weer door naar de metro en op naar Grand Central! Wat een prachtig station zeg! En zo groot... We begonnen in de grote hal, en wat zien we daar... Een Apple logo... We moesten nog lachen, want ja die maken wel overal reclame zeg! Dus gingen we het balkon op... En zagen dat de halve hal van het station een Apple Store is... Waanzinnig! En wat een personeel! Chris keek zijn ogen uit ;-) Daarna nog even bij het NY Transit museumpje geweest en door de Grand Central Market. Ze hadden zelfs echt te gave cakejes in kerstboomvorm...

Onze volgende stop was het Chrysler building en de hal daarvan. Erg mooi. Doorgelopen naar het Flatiron building en Madison Square Park, waar weer heel veel squirrels zaten :-)
Ook nog even naar Green Market op Union Square gelopen, waar een kerstmarkt was!

Aangezien we alweer aardig wat gelopen hadden zijn we met de metro naar het Empire State gegaan. Door de hal met prachtige kerstetalages en naar boven met de lift. Op de 86ste verdieping helemaal rondom gelopen begeleid door een hele leuke audiotour. Ondanks dat het een beetje heiig was hadden we een fantastisch uitzicht over de stad!

En toen was het tijd om naar Times Square te gaan! Na een korte stop in de gigantische Toys R Us gingen we door naar het Minskoff theater...waar we kaarten hebben gehaald voor woensdagavond, als we 10 jaar samen zijn, voor de Lion King!!! Oeeeeehhhhh, we gaan er eindelijk heen!! Kan haast niet wachten! :D:D:D

Nu zijn we weer in het hotel, zometeen nog even lekker een hapje eten, en dan zit ook deze dag er al weer op!

• 13 December 2011 - 04:53

Jan:

Het is hier vandaag rotweer met storm en regen, geniet dus maar lekker!

• 13 December 2011 - 19:57

Jan:

10 jaartjes, tijd vliegt! Geniet er maar lekker van vanavond en gefeliciteerd! XXX