Dag 2 - Reisverslag uit Coober Pedy, Australië van Chris en Fiona Neut - WaarBenJij.nu Dag 2 - Reisverslag uit Coober Pedy, Australië van Chris en Fiona Neut - WaarBenJij.nu

Dag 2

Door: Fiona

Blijf op de hoogte en volg Chris en Fiona

14 December 2009 | Australië, Coober Pedy

14 december

Vandaag hebben Chris en ik alweer 8 jaar!! Jeeh :D

Vanochtend vertrokken richting Coober Pedy. Onderweg veel verschillende landschappen gezien. Weer veel Salt Pans, maar ook hele droge stukken. Helaas nog geen Skippy's :(

Om een uur of 5 in Coober Pedy aangekomen. Bij de Opal Inn op de camping. Naast ons staan een man en vrouw uit Nederland die al ruim 35 jaar in Alice Springs wonen. Heel gezellig mee zitten praten, en gelijk een uitnodiging gekregen om bij ze langs te komen als we in Alice Springs zijn! Geweldig die Aussie gastvrijheid!

Nu lekker naar bed, en morgen een dagje vol opaal!

• 14 December 2009 - 12:39

Laura Jong:

Hey meis en Chris,

Goed om te horen dat jullie goed zijn aangekomen.
    En nog gefeliciteerd met jullie 8 jaar.

Ik ben benieuwd naar jullie andere verhalen ;) Ik blijf jullie wel volgen.

Veel plezier nog

X Laura

• 14 December 2009 - 14:39

Reinco:

Geweldig dat jullie nu lekker op weg zijn. En wat leuk dat we het van dag tot dag zo via Waarbenjij kunnen volgen.
    Geef je ogen goed de kost, over driekwart jaar ben ik aan de beurt.

• 14 December 2009 - 14:46

Reinco:

By the way, ik zie nu dat zowel camping Shoreline als Opal Inn in mijn planning staan opgenomen! Bereid ze maar vast voor op mijn komst.
    Reinco

• 14 December 2009 - 19:08

Jan:

Blij met dit levensteken, staan jullie op dezelfde camping als de eerste keer met ons? Gefeliciteerd met jullie 8 jaar samen, geniet van de komende 60! Hier vriest het lekker is het uit te houden in de camper?

• 14 December 2009 - 19:37

Jan:

Hebben jullie al een aussie gsm nummer op je site staat een goedkope manier om jullie te kunnen bellen. Laat maar weten ik zal op een beschaafde tijd bellen als het lukt daar in de outback.

• 16 December 2009 - 19:07

Daphne En Rick:

Hallo lieve schatjes (sorry Chris, maar dat praat even wat makkelijker).

Leuk om deze blog bij te gaan houden en natuurlijk zijn we hier stik jaloers op jullie avontuur. Fiona, nog geslaagd met de opaaltjes?

Veel plezier,
    Daphne en Rick

P.S. en je wel af en toe laten gaan Fioon.. denk veel aan je. x

• 16 December 2009 - 20:35

Peter:

Hi F/C,
    Adelaide - Port Augusta - Coober Pedy: 844km volgens Google Maps; ik had gedacht dat het meer zou zijn. Is dat eiland down under toch niet zo groot ;)
    Wanneer plaats je hier wat foto's op?

Ben je die Skippies nu wel tegengekomen? Ik hoop voor je dat het geen bumperklevers zijn.

Take care, enjoy, have fun.

P

• 17 December 2009 - 21:05

Mirjam:

Hi there, wat leuk om jullie zo te volgen! Allereerst gefeliciteerd met de 8 jaar samen, plak er nog maar heel veel jaartjes aan vast. Stiekem heel erg jaloers op jullie mooie reis, geniet lekker van elkaar en alles wat jullie daar meemaken.....ik blijf jullie zeker volgen hier in dat best koude Nederland.

Liefs, Mirjam