Dag 1 - 10 december - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Chris en Fiona Neut - WaarBenJij.nu Dag 1 - 10 december - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Chris en Fiona Neut - WaarBenJij.nu

Dag 1 - 10 december

Door: Fiona

Blijf op de hoogte en volg Chris en Fiona

10 December 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Vanochtend op tijd vertrokken naar Schiphol. Daar konden we zo doorlopen naar de douane omdat we onze boardingpasses al geprint hadden en alleen handbagage mee hebben. De vlucht vertrok ook keurig op tijd. Na bijna negen uur landden we op JFK. En daar begon de ellende....

Als één van de laatsten waren we het vliegtuig uit omdat we achterin zaten, en we konden meteen aansluiten in een ellenlange rij voor customs... Na 1,5 uur was onze hele vlucht er al door alleen wij nog. Eindelijk waren we aan de beurt, treffen we de chagrijnigste man van allemaal... Kijkt naar ons keurig ingevulde formuliertje en zegt: "you need to get back and fill in the right flight number."
Wij reageerden verbaasd want dit was toch de goede? Maar luisteren of helpen ho maar! Wij terug, bleek dat wij het KLM vluchtnummer hadden opgeschreven, maar we vlogen met een Delta toestel, dus dat vluchtnummer moesten we invullen.... Pffffffffffff.... Wat een onzin!
Na ons liep een stel Italianen naar diezelfde chagrijn, zelfde probleem, maar die gingen ruzie met hem maken... Hand naar z'n knuppel en pepperspray... En dan, loopt hij gewoon weg! En laat iedereen daar staan... Inmiddels stonden wij gelukkig al in een andere rij. Eenmaal daar aan de beurt waren het een paar hele korte vragen en konden we zo door!!! Hahaha!

Toen nog een flinke rit met de metro, maar toen waren we toch bij het hotel. De kamer is echt geweldig en het uitzicht ook! Na even wat gerust te hebben op de kamer zijn we een stuk Broadway afgelopen om wat te eten. We zitten echt goed! Vlak bij zitten 2 Starbucks, 2 Duane Reade en nog veel meer!

• 11 December 2011 - 11:40

Laura Jong:

Das een lekker begin van je vakantie op deze manier ;)
    Gelukkig goed aangekomen en nu maar lekker gaan genieten

X

• 11 December 2011 - 12:49

Marco:

Hey Chris en fi geniet ervan!
    Leuk om te lezen.

Groetjes uit nl

• 11 December 2011 - 21:53

Jan:

We hopen op een dagelijkse update natuurlijk, vindt dit leuk.

• 12 December 2011 - 22:54

Jan:

En ja ik lees dit dagelijks!